Біля будинку не горить ліхтар: що робити

Біля будинку не горить ліхтар: що робити

Кому скаржитися на неробочі ліхтарі біля будинку: до ЖЕК, «Київміськсвітло» чи особисто меру? Пояснює «Офіс трансформації».

 

Хто відповідальний за освітлення у дворі? Той, кому ви платите за утримання будинку і прибудинкової території: наприклад, ЖЕК або управитель. Це зазначено у «Типовому договірі про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» де у першому пункті серед послуг вказане освітлення місць загального користування. 

Як скласти заяву

Щоб виправити ситуацію з освітленням, діємо за наступною схемою.

  1. Готуємо письмову заяву (повідомлення) до управителя будинку/ЖЕК. Завантажити зразок заяви.
  2. Подаємо заяву керівництву управителя будинку. Якщо не можете подати особисто, направте рекомендованою поштою (цінним листом з описом вкладення).
  3. Управитель будинку зобов’язаний розглянути заяву та протягом однієї доби направити представника для перевірки якості надання послуги та оформлення акта-претензії (за зразком). Акт складається співвласником (тобто власником однієї з квартир будинку) та управителем або його представником.
  4. Якщо представник управителя не з’явиться або відмовиться підписувати акт-претензію, його можуть підписати три співвласники. Серед ваших сусідів точно є й інші незадоволені ситуацією. 
  5. Оформлений акт претензію, так само як і заяву до цього, віддаємо управителю особисто або направляємо рекомендованою поштою (цінним листом з описом вкладення);
  6. В управителя є 5 робочих днів на те, щоб вирішити питання: наприклад, зробити перерахунок суми у платіжці, адже послуги надали не в повному обсязі. Якщо управитель з претензіями не згоден, він має це письмово обґрунтувати протягом тих самих п’яти робочих днів. Якщо жодної відповіді протягом цього часу не буде — претензії співвласника вважаються визнаними.

А якщо ліхтар знаходиться не на прибудинковій території?

Вуличне освітлення населеного пункту знаходиться на балансі органів самоврядування та  фінансується з місцевого бюджету.

 

Залишайте скаргу за номером 1551 (Контактний центр міста Києва) та звернення на їхньому сайті https://1551.gov.ua/  Додайте до звернення максимум подробиць: вкажіть адресу, додайте фото тощо. 

 

У Києві балансоутримувачем мережі зовнішнього освітлення є КП «Київміськсвітло». На сайті підприємства є контактні телефони для різних районів міста. 

 

Ліхтарі запалюють не тоді, коли це комусь потрібно, а тоді, коли хтось тримає ситуацію з ними під контролем. Не терпіть незручності. Тільки завдяки власній небайдужості та проактивності ми зробимо Київ комфортнішим.

Бажаєш допомогти ОТ ?

Доєднуйтесь до команди ОТ

Основні активни людей – час та ресурс. Якщо ви готові виділяти свій час на поліпшення якості життя у вашому будинку, вулиці, районі ви можете втілювати проєкти разом з Офісом Трансформації.

Доєднатися до ОТ

Підтримайте проект фінансово

Ми повністю прозора Громадська Організація, яка працює з аудиторами та звітує за кожну гривню, що нам надійшла та показуємо як і на що ми витрачаємо ваші донати.

Підтримати ОТ
Повернутися назад
Вкажіть Ваш E-mail, щоб отримувати найактуальнішу інформацію: