МЕГАПРОЕКТИ КИЄВА: чому столиця не може розвиватися без сторонньої допомоги?

Ми розпочинаємо серію відео, де розкажемо про розвиток Києва у різні періоди часу, про його партнерські звʼязки та визначних меценатів.

Столиця має безліч визначних архітектурних памʼяток та місцин. Це і будівля Бесарабки, Маріїнський палац, Андріївський узвіз, тощо. Проте мало хто називає визначними київський водопровід, освітлення та трамвайні шляхи. Без цих трьох важливих елементів Київ не зможе функціонувати. І це було зроблено ще у 19 столітті однією людиною, яка створила ці елементи вперше у всій російській імперії.

Це Аманд Єгорович Струве —військовий інженер німецького походження. Народився у Санкт-Петербурзі, Російська імперія. Походив із німецького шляхетного роду Струве. Випускник Миколаївської інженерної академії.

З 1867 по 1892 він спроектував та побудував

  • залізничний міст через Дніпро (1870 р., зараз не існує, на його місці —Дарницький міст).
  • централізований водогін
  • кінну залізницю
  • першу у Російській імперії лінію електричного трамваю — київськийтрамвай (2 травня 1892 р.)
  • вуличне освітлення

    Завдяки роботі цієї людини Київ отримав елементарні зручності, які вже були у багатьох містах. Детальніше про роботу пана Струве та розвиток столиці можна дізнатися у першому випуску Мегапроектів Києва!

    Повернутися назад

      Вкажіть Ваш E-mail, щоб отримувати найактуальнішу інформацію: