Як крадуть гроші на київських парковках | Розслідування | Офіс Трансформації

Як крадуть гроші на київських парковках | Розслідування | Офіс Трансформації

Перелік порушень комунальних підприємств та чиновників

Упродовж останніх 10 років сервіс з паркування не в повному обсязі задовольняє потреби Киян, розуміючу вказану проблему мною було створена ряд проєктів та ідей для покращення сервісу та збільшення надходження коштів з паркування до місцевого бюджету.

Перелік паркувальних майданчиків та площ земельних ділянок, закріплених за КП для забезпечення виробничої діяльності з паркування транспортних засобів, затверджений додатком 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві». І виключно ці паркувальні майданчики є підконтрольними підприємству.

На сайті https://ktps.kyiv.ua оновлюється лише оновлена таблиця № 1 до додатка 5 до рішення Київської міської ради від 23.06.2011 № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві» (далі – Додаток № 5). Проте для автомобіліста не зрозуміло це денні стоянки або нічні. Не вказана динаміка розвитку паркувального простору в м. Києві, тому взагалі не зрозуміла ефективність роботи КП в порівнянні з колишнім періодом.

Крім того, не вказані суб’єкти господарювання, яким тимчасово було ввірено паркувальні майданчики. Відповідно відповіді вказана інформація становить комерційну таємницю. Вказана інформація повинна бути відкрита оскільки земельна ділянка належить територіальній громаді міста Києва в особі Київської міської ради, яка своїм рішенням включила ділянку у Додаток №5.

На інтерактивній карті https://portal-gis.kyivcity.gov.ua можна переглянути де саме розміщені стоянки, тип стоянки (денна або нічна), тарифікація, кількість паркомісць тощо. Відповідно відповіді встановлено що фахівцями КП проводиться систематична щомісячна робота по актуалізації інформації по «Муніципальним паркувальним майданчикам» в розділі «Паркування» інформаційно-аналітичній системі «Майно». Вказана система була запушена у березні 2016 р. це один із дієвих антикорупційних механізмів у цій сфері https://kiev.pravda.com.ua/news/56f3b653c4a23.

В ході попереднього аналізу на інтерактивній карті встановлено не відповідність оформлених паркувальних місць з фактичним їх використанням, що є порушенням умов договору.

Для вжиття заходів реагування порушено питання щодо звернення до КП з метою залучення їх до обстеження пакувальних нічних стоянок, які вказані у додатку №5. Оскільки за вказані порушення передбачене 10 розмір штрафних санкцій за добу та використане місце. Крім того, вказане порушення являється підставою для розірвання договору для подальшої передачі об’єкту на аукціон.

Відповідно до норм п.4.6 ДБН 360 встановлено, що мінімальна необхідна площа конкретної ділянки (території) для постійного чи тимчасового зберігання автомобілів на відкритих автостоянках визначається, виходячи з норми 25 м2 на розрахунковий автомобіль. Якщо використовувати вказані норми, то потенційне місце для паркування не буде використано, що призводить до негативних наслідків, а саме:

  • незадоволення повною мірою потреб населення (соціальний);
  • зменшення коштів до бюджету (економічний);
  • самовільне збільшення паркомісць (корупційний);
  • неефективне використання земельних ресурсів (господарський).

Тому кількість паркомісць треба індивідуально обраховувати для кожної ділянки окремо.

Для перевірки відповідності кількості паркомісць були запрошені працівники КП, що підтверджується листом від 23.04.2021 вих. № 23-04-2021. Надалі вказаний лист КП був уважно розглянуто та 19.05.2021 за вих. 053/05-2141 надало відповідь, що працівниками будуть вчиненні належні заходи з метою перевірки зазначених фактів за адресним переліком відповідно до інвентарних номерів вказаних в листі ГО “Безпечна країна”.

Таким чином, представниками ГО “Безпечна країна” було здійснено виїзд до стоянок відповідно до інв. номерів: А4066, А4062, А4069, А4045, А4065, А4095, А4098, А4075, А4117, А4304, А4194, А4032, з метою фіксації правопорушення.

Загалом перевіркою встановлено завищення геометричних параметрів майданчиків на 1028 паркомісць на стоянках за інвентарними номерами: А4066, А4062, А4069, А4045, А4065, А4095, А4098, А4075, А4117, А4304, А4194, А4032, розташування можна переглянути на карті https://gis.kyivcity.gov.ua/penalty. КП з даного приводу порушення не фіксує та штрафні санкції не виписує, в результаті кошти до бюджету міста Києва не доходять за порушення.

За попередніми підрахунками:

–  сума штрафних санкцій за вказані нічні стоянки становить за добу 66 820* грн. та 24 389 300 грн. штрафів на рік

* приклад розрахунку (1028 паркомісць Х 6,5 грн Х 10-кратний розмір штрафу)

– 2 438 930 грн. це річний обсяг грошового потоку від неоформлених місць, з ознаками прихованого грошового потоку, тобто схованого від офіційного контролю та обліку, оподаткування, тощо, який би ці стоянки/паркомісця були належним чином оформленні,

– можна допустити, що додатково ці підприємці сплатили би на рік 121 946,50  податку з доходів, якщо знаходяться на єдиному податку, 3-я група, 5% від доходу.

Якщо ці кошти не йдуть до бюджету, то вони акумулюються у підприємців та осіб, які не вживають заходи реагування та прикривають їх незаконну діяльність.

Виїзди на ділянки

  • Виїздом на стоянку по вул. Бальзака, 4 встановлено, що перед виїздом знаходиться будка з написом «є відомість, сутки 35 грн», на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 87 штук, а по документах повинно бути 67 місць, тобто перевищення складає 20 місць. За сутки це штраф 1300 грн, або на рік 47 тис. грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Шовковична, 39 встановлено, що стоянка має два в’їзди. Перед виїздом знаходиться будка з написом «1 год – 20 грн, сутки 120 грн», на стоянці всі паркомісця не пронумеровані тому рахувалися лише кількість автомобілів кількість яких складає 6 штук, а по документах повинно бути 65 місць, тобто перевищення складає 10 місць. За сутки це штраф 650 грн, або на рік 23 тис. грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5. Крім того, товарний чек за паркування не фіскальний та не містить інформацію про суб’єкта господарювання.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Новодарницька,1 (інв. номер А4062) встановлено, що перед виїздом знаходиться сіренька будка зі шлагбаумом, на стоянці всі паркомісця розташовані у два ряди та пронумеровані їх загальна кількість складає 110 штук, а по документах повинно бути 62 місць, тобто перевищення складає 48 місць. За сутки це штраф 5070 грн, або на рік 185 055 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Ревуцього, 1 (інв. номер А4066) встановлено, що перед виїздом знаходиться білий МАФ, на стоянці всі паркомісця розташовані в три ряди та пронумеровані їх загальна кількість складає 190 штук, а по документах повинно бути 55 місць, тобто перевищення складає 100 місць. За сутки це штраф 8775 грн, або на рік 320 287 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5. Територія стоянки збільшена у два рази, на самозахопленій території крім автомобілів знаходиться будматеріали та магазин з продажу пам’ятників, тобто територія використовується не за цільовим призначенням. Вказана територія належить суб’єкту господарювання, оскільки гранична частина не огороджена забором.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Драгоманова, 6А (інв. номер А4045) встановлено, що перед виїздом знаходиться зелена будка зі шлагбаумом поряд знаходиться будинок вул. Олени Пчілки, 5, на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 250 штук, а по документах повинно бути 94 місць, тобто перевищення складає 156 місць. За сутки це штраф 10140 грн, або на рік 370 110 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку біля озера Гарячка по вул. Здолбунівська (інв. номер А4054) встановлено, що перед виїздом знаходиться будка з шлагбаумом, на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 171 шт., в кінці стоянки є крита парковка, а по документах повинно бути 63 місць, тобто перевищення складає 108 місць. За сутки це штраф 7020 грн, або на рік 256230 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Здолбунівська, 2 (інв. номер А4681) встановлено, що на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 75 штук, а по документах повинно бути 33 місць, тобто перевищення складає 42 місць. За сутки це штраф 2730 грн, або на рік 99645 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Здолбунівська, 4-6 (інв. номер А4055) встановлено, що на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 160 штук, а по документах повинно бути 70 місць, тобто перевищення складає 90 місць. За сутки це штраф 5850 грн, або на рік
    213525 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по вул. Пчілки Олени, 2-2-а (інв. номер А4064) встановлено, що на стоянці всі паркомісця пронумеровані їх загальна кількість складає 69 штук, а по документах повинно бути 23 місць, тобто перевищення складає 46 місць. За сутки це штраф 2990 грн, або на рік
    109135 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по просп. Григоренка/вул. Здолбунівська майданчик №1 (інв. номер А4089) встановлено, що на стоянці паркомісця пронумерований по рядах, загальна кількість паркомісць складає 247 штук, а по документах повинно бути 77 місць, тобто перевищення складає 170 місць. За сутки це штраф 11050 грн, або на рік 403325 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по просп. Григоренка / вул. Здолбунівська майданчик №2 (інв. номер А4090) встановлено, що на стоянці паркомісця пронумерований по рядах, загальна кількість паркомісць складає 120 штук, а по документах повинно бути 73 місць, тобто перевищення складає 47 місць. За сутки це штраф 3055 грн, або на рік 111508 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку по просп. Григоренка 14-16 (інв. номер А4098) встановлено, що на стоянці паркомісця пронумерований по рядах, загальна кількість паркомісць складає 242 штук, а по документах повинно бути 111 місць, тобто перевищення складає 131 місць. За сутки це штраф 8515 грн, або на рік 310798 грн, якби фактична кількість була додана у Додаток №5.

 

  • Виїздом на стоянку перетин вул. Здолбунівської та вул. Тепловозної майданчик № 2 (інв. номер А4762) встановлено, що на стоянці паркомісця пронумерований по рядах, загальна кількість паркомісць складає 160 штук, а по документах повинно бути 60 місць, тобто перевищення складає 60 місць. За сутки це штраф 3900 грн, або на рік 142350 грн, якби стоянка була належним чином оформлена через рішення Київради.

Аукціони

Відповідно до аукціону, який організовує КП встановлено наступне, що за період з      2018 по 2021 проведено 735 аукціонів, з яких 530 не відбулися (72%), 165 (22%) завершенні успішно та 40 скасовані (5%), це негативно впливає на паркувальники простір, для підприємця це не прозорі умови та витрачання часу, а для КП це втрачений прибуток.  Не зрозуміла колишня історія стоянок, які віддаються на аукціон, оскільки на фотографії деякі стоянки повністю укомплектовані, тобто стоять ворота, розмічені місця, засипаний щебінь тощо.

Вказані порушення можуть відбуватись у зв’язку з тим, що КП постійно керують виконуючі обов’язки, останній конкурс на посаду директора проводився лише у 2018 році. З даного приводу КП у відповіді повідомляє що порядок оголошення конкурсу передбачено «Порядком проведення конкурсу на заняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі – Положення).

Використання коштів

Отриманою інформацію за допомогою сервісу https://clarity-project.info встановлено наступне, що КП з 2016 по 2021 рік оголосила 489 закупівель, серед яких підписано 394 договори на суму 129,79 млн грн, 79 закупівель не відбулися та отримано 39 скарг.

На сайті https://spending.gov.ua/new/disposers/35210739/transactions відсутня інформація щодо транзакцій КП “Київтранспарксервіс” (код ЄДРПОУ 35210739), чим порушено ст. 212-3 КупАП (Неоприлюднення інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачено ЗУ “Про відкритість використання публічних коштів”). Відповідно відповіді встановлено, що рух коштів КП на сайті присутній в повному обсязі, хоча на справді там відображено лише три договори.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ “Про відкритість використання публічних коштів” публічні кошти – кошти державного бюджету (крім таємних видатків), бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під державні та місцеві гарантії, кошти Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України (далі – Пенсійний фонд), фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також кошти суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від їхньої господарської діяльності;

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ “Про відкритість використання публічних коштів” суб’єкти господарювання державної і комунальної власності (далі – підприємства) – підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов’язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їхні дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об’єднання таких підприємств.

Відповідно до фінплану за 2020 рік встановлені наступні витрати, які містять ознаки «фіктивності»:

  • Витрати на ремонт, обслуговування та утримання касових апаратів та паркоматів – 222 тис. грн;
  • Виготовлення та перевірка технічної документації паркувальних майданчиків –136 тис. грн;
  • Нанесення дорожньої розмітки – 311 тис. грн.

Аудит

Відповідно до інформації розміщеної на сайті https://kyivaudit.gov.ua/ за аудит діяльності КП проводилось сім раз. За результатами аудиту (перевірок) встановлено збитків на загальну суму понад 42 млн грн  Деталі у таблиці.

Дата і номер Порушення Тема перевірки Контролюючий орган
31.01.2017

№ 070-5-07/3

Відсутність комунікації з ФОП призвела до недоотримання КП
75 тис. грн
Діяльність КП «Київтранспарксервіс» з питання правомірності розірвання договору з ФОП Іванюк І.В. на право експлуатації фіксованих місць паркування Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
17.01.2017

№ 070-5-07/1

Погодження схем ОДР між ДТІ та КП є неузгодженою, 30% схем відмовлено у затвердженні , а 48% на стадії розгляду (термін повинен бути 30днів, по факту в середньому 60 діб, максимально 198 діб). Відповідність діяльності Департаменту транспортної інфраструктури з окремих питань, пов’язаних з організацією дорожнього руху і паркувальння у місті Києві Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
12.11.2014


№054-8-1-04/97

 

1,7 млн грн – сума недоотриманого доходу через виявлення незадіяних у господарській діяльності машино-місць.

2 тис. грн – недоотримана сума доходу через незастосування штрафних санкцій до порушників.

960 тис. грн – сума збитків від утримання евакуаторів за 2013-2014 роки.

194 тис. грн – сума неефективних витрат через необґрунтоване збільшення штатної чисельності на 30 чол.

108 тис. грн – необґрунтовані витрати на придбання талонів за 2013-2014 роки.

Оцінка показників фінансово-господарської діяльності З 01.01.2013 по 31.12.2014 Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту
28.12.2019 № 06-21/64 2,4 млн грн втрачено внаслідок не донарахування оплати на підставі умов договору.

Відсутня розмітка на майданчиках та кількість місць завищена.

Перевірка окремих питань фінансово-господарської діяльності з 01.01.2017-30.09.2019 Державна аудиторська служба України
04.09.2019

№ 10/26-15-14-02-05/35210739

Порушено своєчасність сплати збору за місця паркування.

Відсутні документи на земельні ділянки.

Дотримання вимог податкового законодавства ГУ ДФС у м. Києві
30.05.2018


09-30/399

 

В ході ревізії здійснено обстеження фактичної кількості пакомісць на паркувальних майданчиках у Дніпровському, Деснянському та Дарницькому районах. Недоотриманий дохід у розмірі 15,1 млн грн Перевірка окремих питань фінансово-господарської діяльності Державна аудиторська служба України Північний офіс
19.08.2017 № 11-32/765

 

15,2 млн грн за зволікання з розробкою ОДР.

6,5 млн за відсутній контроль відповідності кількості паркомісць.

 

Фінансовий аудит діяльності підприємства з 01.01.2014 по 01.04.2017 Державна аудиторська служба України Північний офіс

Кримінальні справи

По факту незаконної діяльності КП розпочато 26 кримінальних проваджень, з яких:
11– проваджень щодо заниження кількості місць;

4 – провадження щодо хабарництва;

3 – рейдерське захоплення;

3 – проваджень щодо рейдерства;

2 – проваджень зловживання владою;

2 – нецільове використання;

1 – ухилення;

1 – підробка;

1 – інше.

1 КП№12019000000000373

Інше

 

ч. 3 ст. 206 КК України. Група осіб здійснює протидію законній діяльності ТОВ «ОСКА-1», а саме не дають змогу здійснювати діяльність за адресою: м.Київ, вул. Бальзака Оноре де, 16-24

 

Позов на 309  072,00 грнщодо стягнення з КП на користь ФОП Цибенко

2 №12018100100006317 розслідує СВ Шевченківського РУ

 

Зловживання владою

 ч. 1 ст. 364 КК України Підписання договору без проведення процедур
3 КП 12017100010010407

розслідує Генеральна прокуратура України

 

Заниження кількості

 

 

ч. 1 ст. 191, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 364 КК України. Систематичне заниження КП реальної кількості машиномісць на паркувальних майданчиках

підозра ст. 367 КК України.

 

КРУ https://reyestr.court.gov.ua/Review/74400440

4 КП 42014100000001033 розслідує ГУМВС України в місті Києві

 

Хабар

ч. 2 ст. 369-2 КК України Зловживання впливом, передача хабара 300 тис. грн (начальник з паркування)
5 КП 42018100000000756 розслідує прокуратура міста Києва

 

Хабар

ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 368 КК України Отримання хабара в сумі 33600 грн, за укладання договорів на надання послуг КП
6 КП № 42018101030000126 розслідує прокуратура міста Києва

 

Зловживання владою

ч. 2 ст. 364 КК України Розробили схему організації дорожнього руху по вул. Електротехнічна у м. Києві всупереч інтересам громади
7 КП 12017100020006465 розслідує СВ Дарницького РУ

 

Рейдерство

ст. 356 КК України КП самовільно, здійснили захоплення майна та прибудинкової території ЖБК «Арсеналець-32»
8 №12012110030000440 ГСУ МВС України

 

Рейдерство

ч. 2 ст. 189, ч. 2 ст. 190, ч. 3 ст. 190, ч. 4 ст. 296, ч. 1 ст. 309 КК України. протягом 2011-2013 років група осіб захопила стоянку по вул. вул. Електротехнічній, 18

на ділянці проїзної частини дороги поруч із овочевим ринком «Фермер»

9 12020100020000960 розслідує СВ Дарницького УП ГУНП в м.Києві

 

Підробка

 ч. 1 ст. 366 КК України підробки офіційних документів у аукціоні UA-PS-2019-12-18-000029-1 по вул. Пчілки, 2.
10 №12018100030005119 розслідує СВ Деснянського УП ГУНП в м.Києві

 

Рейдерство

  вул.Електротехнічна, (ринок «Фермер»-ринок «Троєщина»
11 № 42021100000000003 розслідує СУ ГУНП в м.Києві

 

Хабар

ч. 3 ст. 368 КК України. Передача 2 000 доларів США начальнику управління інвестицій та фінансів КП «Київтранспарксервіс» при КМДА за позитивне рішення на встановлення зарядних станцій
12 № 32015100100000131

 

Ухилення

ч.3 ст.212 КК України. ненадходження коштів до бюджету у сумі 24 407 579 грн План здачі грошових коштів, у вихідні дні 200 грн оформлювалось через касовий апарат та 350 грн гр. отримував кур’єр готівкою, у будні дні 150 грн оформлювалось через касовий апарат та 200 грн готівкою
13 справа № 1-1229/11 Дарницький районний суд м. Києва

 

Заниження кількості

 

ч.1 ст. 365, ч.1 ст. 197-1, ч.1 ст. 172 КК України, директор ТОВ ВП «Простір», самовільно зайнявши, починаючи з липня 2011 року по пр-ту Григоренко, 28-б в м. Києві земельну ділянку площею 0,273 га, що на 0,181 га більше встановлених меж, яку було огороджено сітчастим парканом. ГУ Держкомзем у місті Києві, підтвердив що документів на ділянку відповідно до ст.126 Земельного Кодексу України у ТОВ ВП «Простір» відсутні, в результаті чого, державі заподіяно істотної шкоди в розмірі 95948,72 грн
14 № 22015000000000071

 

Заниження кількості

 

 

ч. 2 ст. 376 та ч. 2. ст. 376-1 КК України. Застава 1500000 грн

Позов на суму 313 547 грн

15 № 12017100080009491 розслідує СВ Деснянського УП ГУНП в м.Києві

 

Заниження кількості

ст. 356 КК України. Стоянка м. Київ, вул. Академіка Булаховського, 3
16 № 42019101080000044

 

Заниження кількості

ч. 1 ст. 197-1 КК України м. Київ, Кільцева дорога (біля кафе «Stop» на 31 паркомісць, площею 775 м.кв ТОВ»Київ Інвест Груп» );

м. Київ, вул. вул. Наумова (навпроти буд. 35-б розташовано 33 паркомісць) ;

м. Київ, вул. Литвиненко-Вольгемут, 4 (50 паркомісць);

м. Київ, вул. Підлісна, 8 (84 паркомісць);

м. Київ, вул. Василя Стуса 35/37 (40 паркомісць);

м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 1 (36 паркомісць)

ул. Якуба Коласа 2, вул. Жмеринська 2, просп. Ак. Палладіна

17 12018100000000016

 

Ухвала https://reyestr.court.gov.ua/Review/90737198

 

Заниження кількості

ч.1 ст. 197-1 КК України; самовільного зайняття земельної ділянки площею 0,2716 га та 0,2842 по проспекту Григоренка (навпроти будинків № 1 та № 5) ТОВ «Транс-Парк-Сервіс»

по факту : 0,65 га,

по договору 150 місць (орієнтовна площа 0,4 га) самовільне зайняття земельної ділянки площею 0,253 га. незаконно встановлені об’єкти : АГЗС TOB «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» модульного типу. Збитки складає 152836, 77 гривень

18 №42015100080000059

 

Заниження кількості

ст. 356 КК України, Самовільне захоплення стоянки по просп. Ак. Палладіна, 23
19 №42014100080000032

 

Заниження кількості

ч. 1 ст. 197-1 КК України Самовільне захоплення стоянки по вул. Гната Юри, 9
20 № 42018101020000107

 

Заниження кількості

ч. 4 ст.358, ч.1 ст.197-1 КК України. Самовільне захоплення стоянки площею 742кв.м
21 № 12015100020002375

 

Заниження кількості

ст.356 КК України, ТОВ «Рент Інвест» здійснює діяльність без документів по просп. П. Григоренка, 22/20 (190 фіксованих місць)
22 4201810000000756 розслідує СУ ГУНП в м.Києві

 

Хабар

ч. 3 ст. 368 КК України, Хабар  головного спеціаліста відділу організації роботи відведених паркувальних майданчиків Управління організації роботи відведених паркувальних майданчиків КП «Київтранспарксервіс»
23 справи № 1-779/2011

https://reyestr.court.gov.ua/Review/20182621

 

Заниження кількості

ч. 1 ст. 197-1 КК України,- самовільно зайняв земельні ділянки площею 0,16га та 0,44 га по пр-т Корольова, 2В-4,1. шкода в розмірі 86932 грн
24 №42015100080000059

 

Нецільове використання

ст. 356 КК України, на перетині пр. Палладіна та вул. Г.Наумова в м. Києві на території КП встановлена мойка
25 42019101040000077

Нецільове використання

ст. 356 КК України, м. Київ, вул. Березняківська 19  площею 210,5 кв.м, збудована мийка
26 12017100030008178 СВ Деснянського УП ГУНП у м. Києві

 

Рейдерство

ст. 356 КК України, щодо самоправних дій посадових осіб Громадської організації «Київська міська спілка автомобілістів» автостоянки №7 за адресою: м. Київ, пр. Ватутіна, 1.

Бажаєш допомогти ОТ ?

Доєднуйтесь до команди ОТ

Основні активни людей – час та ресурс. Якщо ви готові виділяти свій час на поліпшення якості життя у вашому будинку, вулиці, районі ви можете втілювати проєкти разом з Офісом Трансформації.

Доєднатися до ОТ

Підтримайте проект фінансово

Ми повністю прозора Громадська Організація, яка працює з аудиторами та звітує за кожну гривню, що нам надійшла та показуємо як і на що ми витрачаємо ваші донати.

Підтримати ОТ
Повернутися назад
Вкажіть Ваш E-mail, щоб отримувати найактуальнішу інформацію: